Bay of Married Pigs
S1, A3: Carrie wordt door enkele vrienden voorgesteld aan de trouwlustige Sean. Als blijkt dat ze zijn mars naar het altaar niet kan bijbenen, dumpt hij haar voor de bindingsgeile Charlotte. Jeff stelt Miranda voor aan de lesbische Sid.