S1, A1: Meervoudig platina muziekicoon Lizzo is op zoek naar haar volgende groep BIG GRRRL-dansers terwijl ze haar 2022-tournee voorbereidt. 13 hoopvolle kandidaten arriveren in Hollywood, CA, maar slechts tien zullen het BIG GRRRLS-huis bereiken om met Lizzo's team te trainen en auditie te doen om samen met de muzikale legende op het podium te staan.