S2, A11: Als een medisch toestel niet functioneert bij een ex-medewerker van het Chastain, wordt er een onderzoek ingesteld, waardoor dr AJ Austin en Quovadis recht tegenover elkaar komen te staan. Terwijl Mina en Bell proberen te achterhalen wat er misging, leidt Devin zichzelf af met een andere patiënt met raadselachtige buikpijn. Ondertussen krijgt Nic een band met haar nieuwe partner in de kliniek en wordt Conrads relatie met de familie Barnett steeds hechter.