Breathe Bedorven vis'
S1, A5: De klok tikt voor Josh en Danny introduceert zich in Ria's wereld. Hij riskeert zijn eigen leven om de klus met Verma af te maken. Kabir worstelt met zijn problemen in privé- en werksfeer en stuit op een hindernis die zijn onderzoek naar de donorsterftes kan beëindigen. Kabir en Prakash onderzoeken een nieuwe verdachte, Rao, en de druk op de zaak neemt toe.