S2, A8: Neal en Peter gaan undercover in de wereld van bedrijfsspionage nadat de hoofdonderzoeker van een techbedrijf vermoord wordt. Terwijl de CEO zegt dat een concurrent achter de moord zit, duiden aanwijzingen erop dat een interne spion mogelijk verantwoordelijk is. De mannen moeten erachter zien te komen wie de moordenaar is, voordat het te laat is. Ondertussen moeten Neal en Mozzie vertellen wat ze weten over het vliegtuig van Kate en de zwarte doos.