Arrested Development Belangrijke beslissingen
S1, A4: Gob is jaloers als zijn vriendin wordt genomineerd voor een Desi Award, dus besluit hij een publiciteitsstunt te organiseren voor zijn illusionistenact door uit de gevangenis te ontsnappen waar George sr. wordt vastgehouden.