Nashville Ben Er Zeker Van Dat Je Het Weet Voor Je Gaat
S3, A22: Juliette wil absoluut haar album afmaken, en wanneer ze alles en iedereen waar ze van houdt ertoe zet, neemt Avery een beslissing die hun levens voorgoed verandert. Deacon’s leven hangt aan een zijden draadje maar Rayna en haar dochters staan hem bij, met een klok die tikt en een onzekere toekomst vieren ze dan hun onzekere toekomst?