Dark Matter Ben je tevreden met je leven?
S1, A1: De bemanning van een verlaten schip ontwaakt uit stilstand zonder herinneringen. Hun zoektocht naar antwoorden leidt hen naar een opstandige mijnkolonie buiten de wereld – en een schokkende onthulling.