Now Go Build with Werner Vogels Berlin
S1, A4: Amazon CTO en VP, Werner Vogels reist naar Berlijn, Duitsland om de oprichters van de ReDI School en Babbel te ontmoeten om te onderzoeken hoe technologie een cruciale rol speelt bij de integratie van vluchtelingen in de Duitse beroepsbevolking en hun cultuur.