Berwick Bloody Four
S1, A6: Het team ontplooit poltergeistische activiteiten in verband met een gruwelijke moord in Berwick, Louisiana. De zaak raakt dicht bij huis nadat ze een babypop van de plaats delict hebben gekoppeld aan paranormale activiteiten op hun eigen hoofdkantoor.