Besos al aire Besos al aire
S1, A2: De pandemie en de onzekerheid en angst van familieleden van opgenomen patiënten, drukt steeds zwaarder op de zorgmedewerkers. Tegelijkertijd leren we elk van onze personages steeds beter kennen: wat hun voorkeuren, angsten, interesses en doelen zijn. Sommigen rekenen af met hun verleden en anderen werken aan hun toekomst.