Transparent Beste nieuwe meisje
S1, A8: In een flashback verdwijnt Mort met vriend Mark (Bradley Whitford) naar een travestieretraite in de bossen en raakt betoverd door een heel willige vrouw genaamd Connie (Michaela Watkins). Nadat ze haar bar mitswa heeft afgezegd, blijft de 13-jarige Ali alleen achter en komt ze in de problemen met een oudere man op het strand.