S8, A9: Een Alzheimer patiënt bezoekt het Princeton Plainsboro voor de deelname aan een medicijnenonderzoek, maar als hij begint over te geven en uit de slof schiet ontdekt het team dat er een huwelijksconflict speelt. House en Foreman botsen en Wilson behandelt een patiënt die beweert in een kuis huwelijk te leven.