Ugly Betty Betty op de Achterbank
S4, A6: Marc zegt tegen Justin dat hij vrienden moet worden met de cheerleaders op school. Bennett en Natalie lokken Daniel steeds dieper in de Community of the Phoenix. Wilhelmina probeert geld bijeen te krijgen om Nico's afpersingsbedrag te betalen.