S1, A1: De mormoonse vloggers Madison en Kyler Fisher zijn beroemd geworden door hun gezinsleven live te streamen. Bevallingen, verjaardagsfeestjes, niets lijkt taboe. Maar na jaren in de schijnwerpers eist het leven in de openbaarheid zijn tol.