Black Men Can Jump
S1, A17: Sipowicz is woedend als hij vermoedt dat een privédetective valse hoop geeft aan een man wiens dochter al 2 jaar wordt vermist. De vader van een 13-jarige jongen die op straat is neergeschoten begint zijn eigen zoektocht nadat de politieverdachte is ontsnapt.