S2, A22: Rosewood, Villa, Slade en Hornstock proberen een zeer bekwame groep criminelen neer te halen die verdacht worden van een juweliersoverval, en Rosie besluit dat iemand uit de binnenste cirkel een nieuw Magic City Lab aan de westkust moet runnen.