All or Nothing: Toronto Maple Leafs BLAUWE ZWAAN
S1, A3: Terwijl Covid het competitieschema in de war gooit, verdubbelen de Leafs hun inspanningen om veilig te blijven. Galchenyuk versterkt het team. Verdedigers Muzzin en Holl doen wat off-ice bonding. Terwijl Freddie Andersen worstelt, jaagt Jack Campbell NHL-geschiedenis na. Dubas en co. bereiden zich voor op de handelsdeadline, die spannende nieuwe elementen voor de eindspurt met zich meebrengt.