Fresh Off the Boat Blinde vlek
S1, A10: Jessica's oude schoolvriendje Oscar Chow komt op bezoek. Ze is een beetje nijdig dat Louis niet wat jaloerser is, maar ze heeft een blinde vlek en is zich niet bewust van het feit dat Oscar homo is. Ondertussen doet Eddie zijn uiterste best om onder de wetenschapsbeurs van de school uit te komen.