S1, A6: Een intens kat-en-muisspel begint als Kabir bij Danny thuis komt en zijn verdenking van Danny toeneemt. Shankar stoort zich aan Kabirs officieuze onderzoek en beveelt hem te stoppen, zelfs als Kabir de puzzel begint op te lossen. Danny creëert het perfecte alibi terwijl hij een poging waagt op zijn volgende doelwit, Nair.