S1, A6: Nu de zaak gesloten is, komt het onderzoek tot stilstand. Rita maakt zich klaar om terug te gaan naar Londen. De vriendinnen zijn opgelucht. Net nu de rust terugkeert, zorgen een onverwachte arrestatie en nieuw bewijs ervoor dat Rita haar plannen uitstelt en wordt ze eindelijk naar de waarheid van 25 jaar eerder geleid.