S1, A18: Mario spreekt Angus aan op zijn medicijnmisbruik, en Christa is verrast als ze hoort hoe diep de relatie tussen Neal en Grace was voordat ze naar Haïti vertrok. Dr. Mark Taylor komt terug om Leanne te helpen genoeg geld in de begroting te vinden om te voorkomen dat Jesse en de verpleging gaan staken.