American Housewife De Blondetourage
S2, A11: Taylor vraagt Oliver om hulp als ze haar niet zo coole vriendin Ellen aan de kant wil zetten omdat ze liever met de Blondetourage naar een concert gaat. Ondertussen is Katies hart gebroken als blijkt dat Anna-Kat haar niet meer nodig heeft zoals vroeger. Dat zorgt ervoor dat Katie slechte, wanhopige beslissingen neemt.