S9, A18: Terwijl pastoor Mulcahy zich wanhopig probeert voor te bereiden op een bezoek van een gerespecteerde kardinaal, heeft Hawkeye te maken met een soldaat die geen bloed kan doneren voor zijn maatje, omdat blijkt dat hij leukemie heeft.