S4, A15: Wanneer bewijs van een pijpbom wordt gevonden in een huis in een buitenwijk, heropent Rush de zaak van een getrouwd stel dat in 1981 is omgekomen bij wat destijds een noodlottige gaslekexplosie werd genoemd.