S1, A5: Andrea onthult aan Nina het (No_one_knows_me)like-profiel, terwijl Daniele zich nog steeds afvraagt wie erachter zit. Intussen houdt Klan Bruxelles een groot feest voor hun nieuwe videoclip en die nacht wordt een keerpunt in het leven van veel van onze hoofdpersonages.