Hart of Dixie BlueBell
S4, A10: Als Zoe en Wade in de seizoensfinale hun problemen proberen op te lossen, neemt Zoe een besluit dat haar leven verandert. Wade er alles aan om dit te realiseren voordat hun baby wordt geboren. Lavon voelt zich schuldig over het misleiden van Lemon en is vastbesloten om dit recht te zetten. George en AnnaBeth zijn gefrustreerd over hun huidige situatie en staan voor een belangrijke beslissing.