Bolivia
S1, A6: Moeilijkheden blijven aan de orde van de dag in de bijzondere Boliviaanse woestijn. Ewan en Charley overnachten in een hotel dat volledig uit zout is opgetrokken, voordat ze naar La Paz rijden.