Life After Lockup Bonded and Ghosted
S2, A306: Michael bezoekt Sarah en de kinderen in New York. Andrea en Lamar kopen attributen om hun seksleven spannender te maken en Clints moeder stelt hem voor een schokkend ultimatum.