The Cleveland Show Boontje komt om zijn loontje
S2, A13: Cleveland en Donna vieren Valentijnsdag met een reisje naar Los Angeles. Ze hebben zitplaatsen op de eerste rij voor de All Star-basketbalwedstrijd. In zijn opwinding wordt Cleveland nogal luidruchtig en beledigt hij de spelers de hele wedstrijd lang vanaf de zijlijn. De basketbalspelers voelen zich gekwetst en wreken zich door onverwacht op bezoek te gaan in Stoolbend, waar ze Cleveland eens flink de les lezen. Ondertussen raakt Rallo in de supermarkt bevriend met een klein persoon, maar hij denkt dat het een kind is en heeft wat later een volwassen probleem als hij de zus van zijn nieuwe vriend aan het altaar achterlaat.