NYPD BLUE Boxer Rebellion
S2, A19: Simone en Sipowicz werken samen met undercoveragente Diane Russell om een man in de val te lokken die ervan wordt verdacht een brand te hebben gesticht die het leven heeft gekost aan een brandweerman. Een ramp volgt nadat Sipowicz een echtpaar overtuigt om te getuigen tegen twee mannen die hun winkel hebben overvallen.