S4, A10: Strijd tussen de vestigingen -- gastrol van Rashida Jones. Wanneer Karen (gastster Rashida Jones) probeert Stanley (Leslie David Baker) over te halen om het kantoor in Scranton te verlaten, slaat Michael (winnaar van een Golden Globe Steve Carell) terug door haar ex Jim (John Krasinski) in het gevecht te betrekken.