Breaking Point
S5, A17: Wanneer een prominente wethouder die zich inzet voor stedelijke vernieuwing wordt vermoord, doet de inlichtingendienst onderzoek naar de corruptie in zijn wijk. Ondertussen voelt Olinsky (Elias Koteas) zich onder druk gezet door een ultimatum van Woods (gastster Mykelti Williamson).