S4, A16: De vrouwen van Moya reizen naar een dode Leviathan om een sensorbaken voor Moya te kopen, waardoor ze een ander schip lijkt te zijn. Terwijl ze daar zijn, bespioneren Aeryn en Sikozu een geheime ontmoeting tussen de Peacekeepers en de Scarrans.