Ugly Betty Broeders
S1, A15: De schokkende mededeling van de gemaskerde vrouw zorgt voor chaos bij Mode en voor ruzie in de disfunctionele familie Meade. Betty probeert de vrede te bewaren en Wilhelmina bedenkt haar nieuwe zet. Betty's liefdesleven wordt nog verwarrender wanneer Henry haar mee uit vraagt terwijl Walter zegt dat hij een verrassing voor haar heeft. Thuis is Hilda gekrenkt als Santos zich ermee bemoeit wanneer Justin van school wordt gestuurd omdat hij gevochten heeft.