S7, A14: Nadat ze Dante maandenlang in het geheim hebben gevolgd, hebben Diggle en Lyla eindelijk een bruikbare aanwijzing over de verblijfplaats van de ongrijpbare terrorist. Ze zetten het ARGUS Ghost Initiative in om hem te pakken te krijgen. Ondertussen probeert Oliver een band op te bouwen met Emiko.