Family Guy Brothers & Sisters
S9, A17: Wanneer burgemeester West met Lois’ zus Carol trouwt, trekken ze bij de Griffins in om één grote, 'blije' familie te worden. Om voor iedereen ruimte te maken, wordt Stewie uit zijn kamer gezet en neemt hij Chris’ kamer over, maar niet iedereen vindt deze aanpassing erg. Peter en burgemeester West scheppen een band en worden beste vrienden.