Grand Hotel Bruidegom service
S1, A9: Danny worstelt om zijn relatie met Alicia verborgen te houden voor haar familie terwijl hij uitzoekt wat een foute agent weet over Sky’s verdwijning. Alicia helpt bij een homohuwelijk in het hotel.