Bug in het systeem / Test je kracht
S1, A4: Doc Ock stuurt haar favoriete octobot, CAL, om WEB-Quarters te infiltreren met een nieuwe uitvinding. Spidey helpt Hulk om zich te herinneren dat hij zichzelf beheerst, nadat Rhino hem heeft uitgedaagd voor een krachtmeting.