Smallville Bulletproof
S8, A12: Clark gaat undercover om erachter te komen wie John Jones (terugkerende gastrol van PHIL MORRIS) heeft neergeschoten. En Lana (KRISTIN KREUK) heeft schokkend nieuws voor Tess.