Bulnerable
S2, A6: Ali vraagt advies van Leslie over haar UCLA-aanmelding, maar merkt dat ze iets te dichtbij komt. Josh stort in nadat hij Shelly confronteert met het verleden en Sarah verkent enkele van haar seksuele fantasieën tijdens een met moeite verworven afspraakje. Maura helpt Davina zich voor te bereiden op de vrijlating van Sal uit de gevangenis en moet een harde realiteit onder ogen zien.