S2, A7: Jimmy, Virginia, Burt, Sabrina, Maw Maw en Hope lenen een huis om indruk te maken op Burts rijke ouders (gastacteurs Lee Majors en Shirley Jones), die op het laatste moment hebben besloten Thanksgiving met de familie te vieren. Het wordt interessant wanneer de echte huiseigenaars vroeg terugkeren en Burts ouders een idee krijgen van het echte leven van Burt en Virginia.