Buurtwacht
S3, A13: Wanneer Elizabeth een van haar buren een verdacht gesprek hoort voeren, leidt haar nieuwsgierigheid ertoe dat Peter en Neal op een plan voor een overval op een chique hotel in Manhattan stuiten.