Bye, George
S1, A1: Bunny, Jerry en Arthur komen weer bij elkaar op de begrafenis van hun oude vriend George. Dit inspireert Bunny om Jerry en Arthur uit te nodigen om bij hem en zijn moeder Sybil in zijn huis in Palm Springs te komen wonen.