One Tree Hill Can't Stop This Thing We Started
S4, A4: Peyton introduceert hiphopsensatie LUPE FIASCO in de nachtclub Tric, terwijl er geruchten rondgaan dat Brooke zwanger is. Nathan probeert nog steeds het auto-ongeluk te verwerken en koopt een motorfiets, ondanks de bedenkingen van Haley.