The 1619 Project Capitalism
S1, A4: De familie van Nikole Hannah-Jones en de huidige arbeidsconflicten staan centraal in deze aflevering, waarin wordt onderzocht hoe slavernij de basis vormde voor het Amerikaanse kapitalisme en hoe deze wrede praktijken nog steeds hun stempel drukken op ons ongelijke economische stelsel.