S1, A3: Uzaki wordt geraadpleegd door Kyoko, die een populair restaurant runt, over een verwonding van een buitenlandse stagiair. Uzaki en Inoo gaan naar de plek van het incident. Tijdens het onderzoek voelt Inoo echter een vreemde blik op zich gericht...