Shameless Carl's First Sentencing
S5, A9: Wanneer er kanker wordt ontdekt bij Franks dokter Bianca (gastrol van BOJANA NOVAKOVIC), stemt hij ermee in om gids te zijn in het 'ruigere' leven, aangezien ze nooit 'echt geleefd' heeft.