S1, A3: Halverwege het spel houdt Rebel Wilson iedere komiek goed in de gaten. Ze wil geen enkel gegniffel missen. Een nieuw personage brengt onrust en door een onverwachte reactie op een grap hangt de toekomst van een komiek aan een zijden draadje.