Cash Rules Everything Around Me
S1, A5: Cash wordt steeds populairder en Zoey is blij dat ze deel uitmaakt van zijn 'merk', maar wanneer zijn fans op social media iets persoonlijks over haar ontdekken, vraagt ze zich af of ze haar eigen merk moet aanpassen.